Alla inlägg under september 2009

Av Malou - 24 september 2009 14:24

Nu e barnen hemma igen och då blir det fullt ös. Jason fick bestämma mat idag, stuvade makaroner med korv.

Själv tar jag nog nåt annat. Nu väntar jobb hela helgen ,dag imorron och kväll Lördag/Söndag.

Fast det är skönt på ett sätt att jobba kväll på helgen. Då har man hela dan ledig att hitta på något.

Nu ska jag ta hand om en gråtande Jason, han har trillat med cycklen

Av Malou - 24 september 2009 11:37

försöker ta sig fram. Nu ska jag ta en härlig lång promenad me hundarna i skogen.

Av Malou - 24 september 2009 07:33

Idag, vet inte vad jag ska hittaBlir nog en lugn dag här hemma med en bra bok.

Nu ska jag köra och lämna Thelma på skolan

Av Malou - 23 september 2009 12:10

dax att köra till jobb. Maten är klar och väntar på mannen & barnen.

Har varit hos underbara Linda & fixat mina nagler. De blev skit snygga (som vanligt)Skrattande

Har tvingat mannen att skörda min farmviile på feacebook i kväll...hahaha kanske blir han lika tokig i det som jag...


Av Malou - 23 september 2009 07:57

Nu ska här lagas biff med bambu. När jag jobbar kväll brukar jag har lagat mat till familjen kommer hem.

Idag ska jag iväg till nagelbyggaren på förmiddan och sen möte innan jobb.

Hoppas ni får en solig onsdag

Av Malou - 22 september 2009 20:13

2 gånger på en dag!!! Utmannad igen

Svara på frågorna och utmanna två av dina vänner

 

 

1. När gick du upp idag? 06.66

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio? Minns inte tänkte dra me Jerri till helgen

4. Favorit-TV- program? Färjan (Glen då förstås)

5. Vad åt du till frukost? te & halv macka me min goda marmlad

6. Vad är ditt andranamn? Lilly

7. Din favoritmat? biff me bambu!!

8. Vilken mat gillar du inte? Bruna bönor

9. Favoritchips? gillar inte chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Du e min man me Malou (haha) 
11. Vilken bil kör du? Volvo 745

12. Favoritmacka? Beagle med blåbärs marmelad

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kanu bara inte med? Människor som inte kan stå för sina fel och brister

14. Vilka är dina favoritkläder?Stövlar

15. Om du fick åka vart du ville på semester, vart skulle du åka? Jordenrunt kryssning

16. Favoritklädmärke? gina Tricot

17. Var vill du dra dig tillbaka? Till nåt tyst lugnt ställe
18. Favorittid på dagen? Morgon stund har guld i mun

19. Var är du född? Lund

20. Vilken är din favoritsport att se på? Hmm får bli Ishockey ju en gammal Redhawks supporter

21. Coca Cola eller Pepsi? har lagt det helt bakom mig

22. Fotboll eller ishockey? Ishockey

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonuggla

24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Livet e fullt av nyheter

26. Vad ville du bli när du var liten? Allt som hade med hästar att göra

27. Bästa barndomsminnet? Finns många, mest me familjen

28. Varit i Afrika? Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej

30. Varit med om en bilolycka? Nej..

31. Favoritdag i veckan? Fredag

32. Favoritrestaurant? Alla kina restauranger

33. Favoritblommor? Orkideér

 34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Kan inte äta sånt längre...

36. Vem fick du senaste mailet från?feavebook

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ullared

38. Läggdags? Brukar somna på soffan innan kl 21

39. Senaste personen du delade en middag med? Barnen & min man

40. Vad lyssnar du till just nu? Idol på tv

41. Favoritfärg?lila

42. Hur många tatueringar har du? 6


jag utmannar Mita & Cindy

Av Malou - 22 september 2009 18:42

Livet e inte bara en dans på rosor. Mycke har hänt sen min gastric by pass op i Feb-09. Jag är väldigt glad för att jag gjorde operationen ångrar inte det en sec. Jag har ju fått mitt liv tillbaka. Men samtidigt så känns det som att jag förlorat lite av min identitet. Mitt "ska skal" e ju så förändrat. Tror att många som gjort denna op känner som jag. Nu kan det bara bli bättre livet går framåt mot bättre tider!!!

Och JA jag e jätte nöjd med mig själv!!


     

Sep-09 63.9kg                                            
                    Sep-08 109.9kg

Samma person...men väldigt stor skillnad...


Alla har väll drömmar och mål i livet. Min stora drömmar har varit i många år att kunna ha höga stövlar.

De som känner mig vet att jag pröva miljone stövlar. Nu när jag gått ner i vikt kan jag köpa stövlar var som helst. De passar!!! I love it!! Kanske låter löjligt för vissa men viktigt för mig. Nu vill jag ha stövlar i alla färger, höjder & modeller.Skrattande


Nu ska jag tända lite ljus och ta en kopp te....


Av Malou - 22 september 2009 17:47

70 dagar kavr till avresa.... Jag längtar helt sjukt myckeSkrattande


  

kan det bli bättre??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards