Alla inlägg den 4 september 2009

Av Malou - 4 september 2009 15:21

I helgen är det Skks årliga utställning på Öland. Jah anmällde inte i år och nu ångrar jag mig!!!!


Finns inget bättre än en helg uppe på böda snad... FAN jag skulle anmällt!!!!!

Även om inte solen skinner så e det ändå underbart där uppe



Nu ska jag ut och laga biff med bambuuuuuuu :D

Av Malou - 4 september 2009 14:04

Alllt känns urk idag.... ingen lust & ingen energiiiii. Bara tanken på att jobba hela helgen gör mig trött.

Sitter i kö till Telia, hoppas verkligen på ett vettigt svar varför vårt bredband inte funkar!!!!

Har varit nere och fikat me Sandra idag, gick inte sååå bra åt för fort och fick en räjäl dumpping. Dumpping är nar man efter en GBP-op äter något som kroppen inte klarar. Man mår dåligt kallsvettas, hjärtklppning illamående. Inte kul alls. Sen gick jag och mamma en runda på stan kollade lite kläder.

Känner ett behov av en rund upp till ullared, ska nog övertala mannen om det ikväll.


Barnen är ute och busar, snart dax för mellis. Nu blir det lite tända ljus och en god kopp the......Det behövs i detta mörka blåsiga väder

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards