Alla inlägg under augusti 2009

Av Malou - 25 augusti 2009 20:03

Mitt interner fuknkar skit dåligt. Har pratat me Telia, ja det blev man ju inte klokare av.

baren e nu fördig imorron drar vi till Tyskland =)


4 Dagar kvar....

Av Malou - 24 augusti 2009 09:28

Måndag jobbar till 13.00 sen e det dax att prova kläningen igen...

Vi har verkligen massa att göra.


5 dagar kvar....

Av Malou - 23 augusti 2009 19:26

Har haft en riktig slappedag idag.... Jag och Jerri tog en lång picknik i solen innan vi skulle hämta barnen såååå mysigt!!!

Sen nu på kvällen blev det grillning me brosan och Jenny..

Nu ska jag kasta mig i soffan och se på film. Imorgon e det dax för jobb igen. Sen är jag ledig en HEL vecka....=)


Herre gud!!!! 6 dagar kvar.....

Av Malou - 22 augusti 2009 16:50

Sitter här, har rast nu.. Efter jobb ska jag möta upp svägerskan. Vi ska se på film och försöka hålla oss vakna till killarna ska hem inatt =)


7 dagar kvar till bröllop!!!! Till alla er som har lite kontakt me "han där upp" =) Hälsa från mig och be om vackert väder på löradg =) =) =)

Av Malou - 22 augusti 2009 12:36

Nu har killarna varit och hämtat Jerri för hans svensexa..Och farmor har hämtat kidzen

Hoppas ni får en toppen dag =)

Underbara Mitya ringde innan , hennes mamma hade sett de nya fotona på mig.... Hon sa oj hon ser ut son en riktig fotomodell=)

Tack tack det värmer....

 Nu drar jag till grannbyn ska möta upp svägerskan för en lunch innan jobb


tjingeling...

Av Malou - 22 augusti 2009 10:12

Nu efter min op, har mitt hår tagit massa skada. Jag har tappat massor och de ser inte alls bra ut =(... har nu börjat fundera på att klippa mig lite kortare. Lite typ dessa.. Vad tycker ni??

Fast behålla mitt blonda






Tycker även om denna

www.frisyrer.se/?774



Av Malou - 22 augusti 2009 08:12

Underbara Lördag morgon... Jason vakande innan tuppen idag, men bra på ett sätt..

Nu har jag redn hunnit städa, torka golven, skrubba "hundhallen# och klockan är bara 08.13 =) jobbar kväll idag igen....tredje kvällen på rad.

idag blir det nog en runda upp till grannbyn, de har marknad idag =)....


Av Malou - 21 augusti 2009 14:06

Snart dax att åka till jobb =(=(... Jobbar kväll idag me...

Min kusin ringde idag och sa att hon gärna sjöng på vigslen!!! så skönt att det löst sig...


Bla ska hon sjunga denna Jag älskar denna!!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards