Alla inlägg under september 2009

Av Malou - 30 september 2009 21:50

jobbat för ikväll. Har varit en händelserik kväll bla har jag tappat min mobil rakt ner i toan.

Nu e min kära telefon död....

Det

Av Malou - 30 september 2009 18:14

blev en ny filofax idag, en mindre en den jag har. Tar bild på den imorgon. Hann med en fika med underbar Sandra idag. Vi har alltid massa att prata om, hon var så gullig och erbjöd sig att följa med mig imorogon.

E nervös inför mitt möte med plastik kliniken imorgon.


Sitter på jobb , har precis ätiti mousaka. Jobbar till halv 11 sen hem och försöka sova...

Jason ringde innan för att berätta hur mycket han tyckte om maten, vilken godingKyss


Av Malou - 30 september 2009 11:55

på stan med mamma. E nere i Trelleborg och nu har mamma lunch.

Får väll se om jag hitar nån ny filofax..


Säger som percy Nilegård i killing gänget - Filofaxcan´t beat the feeling Skrattande

Av Malou - 30 september 2009 09:03

står i ugnen. Nu e de salladen som ska fixas. Idag blir det Mousaka, och jag jobbar kväll så därför lagar jag det nu.

Ska bli gott. Funderar på att åka ner till mamma och ta en dejt me henne. Behöver nämligen titta på ny filofax min har gått sönder.

Av Malou - 30 september 2009 08:49

När jag kom ut till bilen imorse så såg till min hemska åsyn, att det var frost på bilen.

In igen och hämta vantar till barnen.

Herre gud, det var ju precis sommar....

Av Malou - 29 september 2009 09:34

sitter på jobb, har rast nu. Känner mig inte alls i form idag, trött & ont i huvudet.

E så sugen på Kina mat som vanligt. Familjen börjar bli trött på mig. hihiSkrattande

Imorse nä vi körde så öste regnet ner, men nu skiner solen....Trist bara att jag går me gummistövlarTungan ute

Av Malou - 29 september 2009 05:30

För en underbart trevlig dag igår... Vi körde 7 på ,orgonen och var hemma igen 9 på kvällen.

Tänk att vi hade och prata om hela tiden jag & mamma.

Bilen var proppful med massa fynd!!!! Denna gången kunde jag äntligen handla kläder till mig själv.

Nu e det dax att väcka familjen, dax att jobba igen


Tack igen mamma DU E BÄST!!!!!! LOVE U.....

Av Malou - 28 september 2009 07:00

PÅ Mamma, sen ska vi köra. Hon & jag ska he en hel dag i Ullared. Ska bli skit kul.

PÅ återseende i kväll


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards