Alla inlägg den 9 september 2009

Av Malou - 9 september 2009 19:16

Gå var det kväll igen..Herre gud vad tar dagarna vägen?? Jag har hunnit me massor av tvätt idag, vikt & lagt in allt. T.o.m parat typ 1miljon strumporSkrattande Jag hatar att leta strumpor på morognen...


Jason tjatar & tjatar om när det e dax att åka på semester. Så idag gjorde jag denna

Nu kan vi stryka en dag i taget...hihi

  


Fick inte tag på rektorn på Thelmas skola får försöka imorron igen.

Nu ska jag damsuga och fixa me hundarna, ska lägga mig i tid idag..

Imorron e det dax att jobba morogn igen :(

Lägger in denna bild på lille rockaren Jason..hihi


  

Trevlig lill-lördag kväll på er alla   Kyss

Av Malou - 9 september 2009 13:33

Ska ringa och prata med Thelmas rektor ang skolbussarna.

Vi har haft massa disutioner om dessa bussar. Körde av en händelsa förbi skolan idag vid 13-tiden då stod Thelma och väntade på bussen. Den kommer 13.35 tycker det e lite länge för en 7 åring att stå ute vid vägen och vänta.


Får väll se vad hon säger??...

Av Malou - 9 september 2009 10:11

Kan nu strycka en grej på listan


*Tvätta bilen in & utvändigt


Bara att fortsätta....

Solen e framme och det riktigt varm!!!! Åhh så härligt

Av Malou - 9 september 2009 07:17

Jag e ledig idag oxå, skönt. Idag har jag lite att gör på min lista


* Tvätta massor av tvätt & häng ut

* Städa bilen in & utvändet

* Komma ihåg att äta Skrattande

* uppdatera hemsidan

* kanse baka något


Kanse inte hinner allt idag men men man måste ju börja nånstans...

Nu ska jag fixa barnen så vi kan köra till skolan & dagis


Hälsningar från ett soligt Skåne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards