Alla inlägg under augusti 2009

Av Malou - 13 augusti 2009 15:19

Ikväll kommer min kära bror och mn underbara svägerska....

Här ska grillas =)


Jag & Jenny från möhippan......



16dagar kvar!!!!!!

Av Malou - 13 augusti 2009 08:40

Jerri frågade igår vad jag ville ha i morgongåva på bröllopsdan. Allla som känner Jerri vet att han inte e så duktig på det här med presenter hihi....

Jag svarade direkt - En ny tattoooo. Vad kan va bättre, ett minne som sitter där föralltid =)... Nu tänker min underbara lilla mamma inte fler!!!....

 Men jag vill ju ge Jerri något me.... Men jag vet inte vad. Kanske nån har ett bra förslag??


Minne från tjejerna & möhippan....


Av Malou - 12 augusti 2009 22:27

Äntligen kom min M2B in från garaget. Det putsas och fejas på pärlan inför helgens utställning =)

Kanske var det lukten av mina goda kantarellmacor som äntligen fick han att stänga dörren och komma in.


Nu blir det en grogg me mango och lite D.A.D i cd spelaren....


Av Malou - 12 augusti 2009 20:37

I mina gummistövlar... Tycer de är sååå cooola. Har de på mig så fort ett regnmoln tittar fram =)




Motiven är verkligen min stil lite old school... Kanske nya motivet till tatton som ska pryda andra armen....

Av Malou - 12 augusti 2009 20:36

Barnen är så glada för Doris... Äntligen kan de gå åt själv me hunden.

Lille Doris e snäll och lydig =)



Av Malou - 12 augusti 2009 18:08

Vi har bott här i skogen i snart 4år, och som jag har letat efter kantareller...

Men aldrig hittat några. Idag går barnen ut i skogen för att leta svamp och kommer hem med 2 kantareller!!! Det finns hopp.

Nu ska jag ut och leta i massor =)


Av Malou - 12 augusti 2009 09:48

Nu är frukosten avklarad, dagens jobbigaste måltid. Har svårt med frukosten sen GBP-operationen. Det är med tvång jag får ner ett litet knäckebröd och ett halvt glas tropicana apelsin.


Pratade me underbara mamma innan, tänk att hon och jag pratar typ 5 gånger om dan. Har alltid mycke att prata om =) Särsklit nu innan bröllopet.

Tack mamma för att du kunde hjälpe oss med de små monsterna i helgen

 



17 dagar kvar till bröllopet!!!! Nervöst...

Av Malou - 12 augusti 2009 08:08

E så trött idag har försökt somna om men kommer inte till ro....

Tror jag ringer lilla mamma istället och pratar bort en stund

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards