Alla inlägg under oktober 2009

Av Malou - 3 oktober 2009 16:59

Min kusin lämmnade oss alldeles för tidigt i cancer.

Det går inte en dag utan att hon finns i våra tankar.

Innan hon dog skrev hon e låt till sina barn. Varje gång jag hör den så får den mig att tänka till...

Här är texten...


Någongång i natt , jag ligger vaken och ser dom sova

Dom är långt borta i drömmar jag släcker ljuset och ligger tyst intill

Då en tanke far i väg tänk om jag aldrig vaknar upp imorogon.

Tvivlar dom då på att min kärlek är oändlig till vi ses


Om imorogn är försent kommer dom då att veta

vad jag känner inom mej vad dom betyder för mej och att dom va mitt allt

Om min tid här är slut och dom ska leva här utan mej

kommer då kärlekn jag gav för alltid leva kvar

om imoron e försent.


Jag har förlorat vänner i mitt liv som kanske inte visste vad jag kände

jag fick leva me de och känsl av att jag inte fick sagt allt.

Så jag bestämmde mej en dag att alltid säga jag älskar er

och inte behöva tvivla på att jag inte fick säga hur jag känner inom mig


Om imorogn är försent kommer dom då att veta

vad jag känner inom mej vad dom betyder för mej och att dom va mitt allt

Om min tid här är slut och dom ska leva här utan mej

kommer då kärlekn jag gav för alltid leva kvar

om imoron e försent.

Så kom i håg vad jag sagt hä säg till alla du håller kär

om imorog är försent.....


Vi ses i Nangiala...


  

Av Malou - 3 oktober 2009 15:49

Vilket väder. Det blåser och regnar, men nu börjar här bli varmt inne. Vi har precis haft besök av valpköpare från förra kullen. Så trevligt att träffas igen & få se snygga tjejen Skrattande Har tagit massa bilder ska lägga in dem på datorn och lägga upp några här.

Ikväll kommer Sandra & Jocke på besö, ska bjuda på min fantastiska biff me bambu. Nu ska jag gå och ta något gott att dricka

Kram på er...

Av Malou - 3 oktober 2009 09:41

 Vaknade imorse stel som en isglass. Nu e det dax att sätta på värmen, och börja elda i kaminen. Så idag ska vi fixa ved. Det e kalt, grått och ruggigt ute riktigt inneväder. vi skulle ju tattoo mässan idag men vi hoppar nog över, har ingen som kan ta barnen. Jag kände att det kan finnas uppträde där som barnen inte ska se.


I dag tänkte jag laga biff me bambu ovanligt eller hur?... Ikväll kommer nog Sandra & Jocke på besök.

Hoppas ni får en trevlig helg

Av Malou - 2 oktober 2009 18:50

Sitter på jobb, har precis ätit biff me bambu. Vi beställde från den lokala kinarest. Helt ok faktiskt...

Av Malou - 2 oktober 2009 12:59

är färdig, hundarna rastade och jag ska göra mig klar.

Dax att köra till jobb, så kul att jobba Fredagkväl....

Nu

Av Malou - 2 oktober 2009 10:43

Nu har jag latat mig länge nog. Dax att få lite gjort. Ska laga köttfärsås. Har beställt biljetter till mässan imorogn, ska bli trevligt

Av Malou - 2 oktober 2009 08:31

Sitter och äter fruskost, mannagrynsgröt. Ska jobba kväll idag, sen ledig i helgen.

Tänkte hinna me lite tvätt, städ och matlagning innan. Mannen lär få fullt upp ikväll, för lille Jason ska ha me en tjejkompis hem.

I morogon ska vi in på tattoomässan i Malmö Skrattande. Ska bli skit kul


  


Nu ska jag ringa min chef och berätta om min operation...känner mig nervös

Av Malou - 1 oktober 2009 20:04

Är sugen på något gott.....KINAMAT så klart. Vill ha kinamat HELA tidenSkrattande... Men ska inte ställa mig och laga det nu.

Får bli en macka istället. Men imorgon blir det KIna mat.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards